1. Гарантійний термін на товари торгівельноi марки Hilton починається із дати роздрібного продажу, та складає вiд 1 до 24 місяців.
2. Гарантія дійсна виключно за наявності у власника виробу товарного чи касового чека та вірно і чітко заповненого гарантійного талона, з обов'язковим зазначенням наступної інформації:
• моделі даного виробу;
• дати продажу;
• найменування торгівельної організації;
• дати введення в експлуатацію (якщо виріб потребує введення в експлуатацію);
• найменування, адреса та телефон організації, яка здійснювала введення в експлуатацію виробу;
• прізвище, ім'я, та його особистого підпису;
• чіткий штамп торгівельної організації;
• відмітки про проходженні приладом технічного обслуговування (якщо це передбачено інструкцією).
3. Вимоги споживачів до торгівельної організації, щодо якості техніки , передбачені чинним законодавством України, можуть бути висунуті протягом гарантійного терміну, за винятком випадків наведених у розділі 2.
4. Безкоштовне усунення недоліків проводиться тільки протягом гарантійного терміну, вказаного в даному гарантійному талоні.
5. При виконанні гарантійних ремонтів, гарантійний термін збільшується на час перебування виробу в ремонті. Зазначений термін обчислюється від дня звернення споживача в письмовому вигляді з вимогою про усунення недоліків.
6. Усі прилади ремонтуються в умовах сервісного центру (окрім великогабаритних стаціонарно підключених з незначними недоліками).
7. Якщо прилад потребує чищення механізмів та частин, заміни фільтрів, елементів живлення, ламп, налаштування чи іншого технічного обслуговування, що передбачено інструкцією - ця послуга не є гарантійним ремонтом та здійснюється сервісним центром за кошти споживача.
1. Гарантія не поширюється на прилади: з недоліками, що виникли внаслідок порушення технічних вимог та правил, обумовлених в інструкції по експлуатації, правил встановлення, користування, експлуатації, транспортування, зберігання, дії третіх осіб, попадання всередину чужорідних речовин або рідин, комах, гризунів, домашніх тварин, а також негативних впливів навколишнього середовища, зокрема дії нездоланної сили (пожежа, природна катастрофа тощо), нестабільності електромережі, які перевищують встановлені Державними стандартами України межі.
2. Гарантія не поширюється на прилади зі слідами стороннього втручання; зі слідами механічних пошкоджень зовні чи всередині приладу.
3. Гарантія не поширюється на аксесуари, витратні матеріали, частини оздоблення (корпуса, батарейки та акумулятори, фільтри, пульти дистанційного керування), також частини приладів, які легко б'ються: скло, пластмаса, лампи тощо. А також на аксесуари, якщо їх заміна передбачена конструкцією та не пов'язана з розбиранням виробу.
4. Гарантія не поширюється на прилад, якщо його введення в експлуатацію чи ремонт проводився не вповноваженою особою чи організацією.
5. Гарантія не поширюється на відпрацювання деталей та вузлів приладу що підлягають механічному зносу (природний знос).
6. Гарантія не поширюється на прилади з недоліками, що виникли внаслідок використання неякісних витратних матеріалів, запасних частин, елементів живлення, носіїв інформації, фільтрів тощо.
7. Гарантія не поширюється на побутові прилади, які використовувались в професійних чи комерційних цілях.